Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü

MEB İdari Personel Bilgilendirme Toplantısı

Suriyeli Çocukların Eğitimi Konusunda MEB İdari Personel Bilgilendirme Toplantısı
MEB İdari Personel Bilgilendirme Toplantısı

“Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonlarının Desteklenmesi Projesi” kapsamında 30 Ocak - 03 Şubat 2017 tarihleri arasında Antalya ilinde; Ek-1 pilot il proje koordinatörleri –Ek-2’de bulunan 81 ilden 25 ve daha fazla öğrencisi olan Bakanlığımız resmi okulların okul müdürleri veya müdür yardımcıları, Ek-3’de bulunan geçici eğitim merkezlerinin  koordinatörleri ile bu okulların bağlı oldukları Ek-4 listedeki ilçelerde Suriyeli öğrencilerin iş ve işlemlerinden sorumlu şube müdürleri ve Bakanlığımız ilgili birimlerinden yönetici ve temsilcilerin katılımıyla "MEB İdari Personel Bilgilendirme Toplantısı" yapılması planlanmıştır.
 

Söz konusu eğitimlerde Suriye’li öğrencili ve yabancı öğrencilere yönelik eğitim, yönetim, mevzuat, veri tabanı hizmetleri, Türkçe öğretiminde karşılaşılan sorunlar, savaş sonrası travma tepkileri ve psiko-sosyal destek konuları, göç ve sosyolojik etkiler gibi konularda eğitimler gerçekleştirilecektir. 
 

Eğitimlere katılacak kişilerin yol ve konaklama giderleri proje bütçesinden karşılanacak olup, katılımcıların görev yaptığı yerden Antalya’ya 400 KM ve üzerinden daha uzak olan illerden katılacak kişilerin Uçak Bileti proje organizasyon sorumlusu firma tarafından alınacaktır. 400 km altı mesafedekiler ulaşımları için sadece otobüs rayiç bedellerine göre katılımcılara ödeme yapacaklardır.
 

Bu bağlamda eğitimlere ekli listede verilen kurumlardan belirtilen kişilerin katılımı azami önem arz etmekte olup; katılımcıların bilgilerini en geç 13/01/2017 Perşembe mesai bitimine kadar Proje resmi internet adresinden http://pictes.meb.gov.tr “DUYURULAR” bölümünde bulunan bağlantıya tıklayarak görevli oldukları birim/kurum/okul seçerek girmeleri gerekmektedir.
 

Girilecek bilgilerin doğruluğu İl Proje koordinatörleri sorumluluğunda olup kontrolleri bu koordinatörler tarafından proje yönetim sitesi (http://pictes.meb.gov.tr)üzerinden gerçekleştirilecek ve onay verilen listeler DYS üzerinden gönderilecektir.
 

Eğitim yapılacak yer, ulaşım ve organizasyon iletişim bilgileri ile katılacak kişilerin görevli ve izinli sayılmalarına ilişkin Bakanlık Onayı il milli eğitim müdürlüklerine resmi yoldan gönderilecektir.
 

 Başvuru Linkine Girmek İçin Tıklayınız.

 

Ek-1 - İl Proje Koordinatörleri

Ek-2 - Bakanlığımız Resmi Okulların Okul Müdürleri veya Müdür Yardımcıları

Ek-3 - Geçici Eğitim Merkezlerinin Koordinatörleri

            Ek-4 - İlçe Milli Eğitim Koordinatörlerinin Listesi

Emniyet Mahallesi Boğaziçi sokak No 23 Teknikokullar Yenimahalle / ANKARA - 0312 413 21 14 0312 413 21 16

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.